11 Ağustos 2010 Çarşamba

Hamile Kadın Bildiriyor

O incecik kadınlardan olamadım ben hiç… Ben şu hükümet gibi kadın denilenden bir boy küçük olanıyım. Neriman Köksal’ın medium’u mesela… Neyse…

Aslında bir bakışta kaç adet kemiği olduğu anlaşılan kadınlardan bahsediyorum… Hiç öyle olamadım olmakta istemem ayrıca!
Bugün Neco’nun röportajını okudum… İnce kalmak için sürekli salata yiyen ve birbirine benzeyen o kadınları hiç sevmediğini söylüyordu. Hey be kardeşim, insan doğruyu 63 yaşında mı anlar? Bir erkeğin gözünün açılması için 63 yıl beklemek mi gerekir?
Hamile olduğum belli olduktan sonra doktorum Bodrum havasının mide bulantıma iyi geleceğini söylemişti. Gerçekten kızgın iskele ve serin sular iyi geldi. Çoğu hamilenin tersine ben sadece gecelerimi mide bulantıları ile geçirdim… Kocam her hafta sonu İstanbul- Bodrum arası mekik dokudu, benim sürekli yüzmem gerektiğini söyledi, hatta palet aldık. Ancak paletle yüzmeye devam edersem oldukça erken doğum yapacağıma kanaat getirdik…
Çok kilo almadım ama dedim ya o incecik kadınlardan değilim ben… Hamile olunca daha bir irileştim… Neyse ki geçen sene giydiğim şortlarım ve kısa Bodrum eteklerim oluyor. Hamileliği neredeyse yarıladım, bulantılarım azaldı, karnım çoktan ortalara çıktı, artık daha atak ve canlıyım. Üstelik hala mini etek giyebiliyorum. Bundan iyisi can sağlığı… Bundan evvel ki hamileliğim de 39 kilo alarak rekor kırmıştım, bu sefer 15 kiloyu hedefledim. Neyse ki bu sefer iştahım hiç açılmadı, sirke dışında hiçbir şeyi istemiyorum…
Ve inatçı bebek, kıçını döndü yattı, bize kendini bir türlü göstermiyor… İçeride küçük bir kız mı yoksa erkek mi olduğunu bilmiyoruz… İki hafta sonra tekrar deneyeceğiz… Onu artık daha çok seviyorum. Yaz tatilimi rezil etti diye kızmıştım ona ama içimde kollarını ve ayaklarını sallayışını görünce dayanamadım. Geçiverdi kızgınlığım… Mutluyuz beraber, koltuğa uzanınca o başlıyor harekete… Özlemişim içimde kıpırdayan küçük insanı…
Sağlıkla tamamlamayı diliyorum...
Ve şu anda hamile olan herkese kolaylık diliyorum… Dilesem de kolay olmuyor biliyorum…


1 yorum:

  1. Yeni blogunuz hayırlı olsun Pınar Hanım. Sağlıklı bir şekilde çocugunuz doğar inş. Deniz havasının hamile bayanlara iyi gelmeyeceğini düşünürdüm hep. Demek ki yanılıyormuşum. İyi akşamlar...

    www.kitapkolik.net

    YanıtlaSil